10 april 2008

Puhha

Jeg har været/er ramt af den mest ondsindede influenza. Det er år og dag siden, at jeg sidst har måttet krybe til køjs pga. influenza, men denne gang var der ingen vej udenom. Det medførte så også, at jeg ikke kom med til en barnedåb, som jeg havde glædet mig meget til. Men som min KH så sødt siger, så er der jo ingenting, der er så skidt, at det ikke er godt for noget - nu kan det nyindkøbte tøj jo bare leveres tilbage! As if!

Influenzaen har også gjort, at jeg ikke har fået strikket alverden. Jeg er på firkant nr. 26 på Super Karla Ponchoen - billede følger snarest.

1 kommentar:

  1. Mette, kan du have en rigtig god bedring.. og mon ikke dit nyindkøbte tøj kan bruges til en anden lejlighed ;-) fx som søndageftermiddagsspadsertøj?? ;-) Håber der bliver passet på dig

    SvarSlet